Rok temu zwiastun Avengers: Wojny bez granic w ciągu 24 godzin odtworzono 230 mln razy, bijąc tym samym wszelkie rekordy. Atmosfera napięcia i tajemniczości wokół sequelu filmu o starciu z Thanosem sprawiła, że w tym roku pobił on rekord poprzednika.
Trzy pierwsze miejsca w rankingu najchętniej oglądanych zwiastunów należą do Disneya, w tym dwa do Marvel Studios:
- Avengers: Endgame – 289 mln
- Avengers: Wojna bez granic – 230 mln
- Król Lew – 224 mln
- To – 197 mln (rok temu zajmował pierwsze miejsce)
- Avengers: Wojna bez granic (drugi zwiastun) – 179 mln
Zwiastun Avengers: Endgame jest tym samym najczęściej oglądanym zwiastunem w ciągu pierwszych 24 godzin po jego wypuszczeniu. Jest też najczęściej oglądanym filmikiem w ciągu pierwszych 24 godzin ogółem, wliczając nie tylko zwiastuny.
Na 20 najlepszych zwiastunów w tej kategorii 8 należy do Marvel Studios, a 15 do Disneya.
Ciekawym faktem jest, że zwiastun filmu Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy, czyli wielki powrót gwiezdnej franczyzy na srebrny ekran po 10 latach obejrzano tylko 112 mln razy. Nie przełożyło się to jednak na box office obu widowisk. Siódmy epizod Gwiezdnych Wojen zarobił bowiem 2 mld 68 mln dolarów, natomiast trzecia część Avengers – 2 mld 47 mln. Czy Endgame zarobi więcej niż Przebudzenie Mocy? A może zagrozi nawet Titanicowi (2 mld 187 mln) lub Avatarowi (2 mld 787 mln)?