Pierwszy zwiastun Avengers: Końca gry pobił rekord, osiągając 289 milionów wyświetleń w 24 godziny. Drugi zwiastun zaliczył nieco gorszy wynik z 268 milionami wyświetleń, plasując się na 2 miejscu. Czyni to Avengers: Endgame najbardziej wyczekiwanym filmem wszechczasów w Internecie.

Avengers: Koniec gry zapowiedziano już w 2014 (wtedy jeszcze jako Avengers: Infinity War part 2), dlatego niektórzy fani wyczekiwali tego filmu, nawet jeszcze nie znając ogólnego zarysu fabuły. Trzecia i czwarta część Avengers tworzą razem wielki finał pewnego etapu tworzenia franczyzy, po którego zakończeniu wiele kwestii ma ulec zmianie. Nic więc dziwnego, że Avengers: Endgame to najbardziej wyczekiwany film w MCU. Warto jednak wspomnieć, że przebija popularnością również inne franczyzy.

Wikipedia podaje, że spośród 6 najpopularniejszych zwiastunów na YouTube, 4 to zwiastuny trzeciej i czwartej części Avengers. Ponadto na 20 najpopularniejszych trailerów przypada 9 Marvela i 16 Disneya.

Może to zwiastować również pobicie przez Endgame rekordu również pod względem wyników box office’u. Avengers: Wojna bez granic zarobili 2 mld 47 mln dolarów, natomiast Gwiezdne Wojny Epizod VII: Przebudzenie Mocy – 2 mld 68 mln dolarów. Popularność Endgame jest większa od Infinity War, lecz czy wystarczy, aby prześcignąć Gwiezdne Wojny? A może zagrozi nawet Titanicowi ($2,187 mld) i Avatarowi ($2,787 mld)?

Źródło: Wikipedia